czwartek, 5 czerwca 2014

GRYFCON - Dni Fantastyki i Horroru nadchodzą

Pierdut!!! Spadła wieść z nieba! I stało się!Nadchodzi..



          Gdy na początku wiosny opowiadałem na jednym z portali internetowych, że chciałbym, aby w moim rodzinnym Szczecinku, w przyszłym roku udało odpalić się konwent fantastyki, to w gruncie rzeczy były to pobożne życzenia.
 Ba! Konwent! Myślałem o małej imprezie, jedno, może dwu dniowej. Dumnie nazwanej KONWENTEM.
Niektórzy pukali się w głowę.
Nie nie oszalałem, chciałem coś takiego zorganizować.
O podobnej imprezie myślał Paweł, który szefuje w Szczecineckim Klubie Fantastyki. Chłopaki łupią w karcianki, aż miło i to z sukcesami międzynarodowymi.
 Paweł zadzwonił do mnie i zaproponował wspólne zorganizowanie jeszcze w tym roku Konwentu fantastyki

  GRYFCON 

No i stało się.
Szybka organizacja, zaproszenia, plany. jeszcze nie wszystko dograne. Chyba więcej brakuje, niż jest załatwione.
Ale mogę śmiało powiedzieć, że Szczecinek dołącza do miast konwentowych.
Zaczniemy skromnie, nie jak na Poznańskim Pyrkonie (hehehehe)
Dwa dni gier, imprez i prelekcji.
Zawiaduję stroną literacką imprezy. Przystałem na to od razu na taki układ - na karciankach za cholerę się nie znam, na figurkach trochę, choć nie grałem a zbierałem.
 Literatura to jest coś dla mnie :)
Czyli możecie już się domyślać, że będzie dwa dni HORROR w Szczecinku będzie rządził!
/więcej info na wydarzeniu na stronie fb Okiem na Horror/




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz