niedziela, 8 czerwca 2014

"Opowiadanie z dreszczykiem"- konkurs rozstrzygnięty

Dzisiaj w szczecineckim kinie Wolność, odbył się finał konkursu "Opowiadanie z dreszczykiem". Był to pierwszy taki konkurs zorganizowany przeze mnie. Mam na myśli skale przedsięwzięcia. Czyli organizację plakatów, gali finałowej, zebrania jury konkursu, ogłoszenia tego wszem i wobec.
Czy się udało? Tak. Choć nie bez problemów i zawirowań. Ale zapominam o tym co się nie udało. Nie warto tego rozpamiętywać. Ja też, uczę się organizacji takich tematów.

Drugi konkurs "Debiut na horror" odbył się praktycznie bez żadnej wpadki. Czekam na wyniki głosowania jury. Także nauka nie poszła w las

Na imprezę wręczenia nagród przybył Pan Poseł Wiesław Suchowiejko. Bardzo się ucieszylem, ponieważ nie liczyłem, ze poseł znajdzie czas. A tu proszę. Za panem posłem wbiegły media, w tym TV Gawex. I jak do tego momentu miałem wszystko ułożone w głowie, to po chwili wszystko się pomieszało. Jeszcze jak usłyszałem, że jakiś wywiad ze mną, to już kompletnie. Tak mnie to zestresowało, że podczas wręczania nagród, zapomniałem nazwiska Moniki, która odbierała nagrodę jako ostatnia i to z rąk pana Posła.
To Sokołowski się popisałeś....

Początkowo finał konkursu, przeznaczonego dla młodzieży szczecineckich oraz powiatowych szkół, miał być 24 maja, ale ze względów technicznych przełożyłem go na dzień dzisiejszy.
Wielkie podziękowania należą się tutaj Pawłowi Kwietniowi z Szczecinekiego Klubu Fantastyki, za udostępnienie sali.
Patronom: Wydawnictwu Zysk i s-ka, stronie "Zbrodnia w bibliotece", Księgarni "Antykwariat" i świetnemu Panu Krzyśkowi, firmie "Asgraf" za plakaty i dla portalu "iszczecinek" za patronat medialny.

Więcej info o konkursie możecie przeczytać tutaj:
http://iszczecinek.pl/artykuly/kultura/napisz-opowiadanie-z-dreszczykiem-i-wygraj-tablety

A oto zwycięzcy:
Monika Pierwoła, Oliwia Bogdanowicz i Miłosz Niestój.
Zwycięskie opowiadania zostaną zamieszczone na blogu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz